GY.I.K.

 

Hova tudom küldeni a megrendelést?
E-mail címünk: ajandekkeszito@gmail.com

Esküvői megrendelések: koszonet@ajandekkeszito.hu

Ha 2-3 Mbyte-nál nagyobb a csatolmány, illetve nagyfelbontásúak a fotók, akkor ZIP fáljként tömörítve küldje, vagy óriás fájlként csatolja a leveléhez, esetleg ezen fáljküldő szerverek valamelyikén keresztül: 
www.toldacuccot.hu vagy  www.mammutmail.hu

Mi a megrendelés menete? 
Írjon nekem egy levelet, melyben leírja, hogy milyen terméket szeretne, hány darabot, mi legyen rajta, mikorra kell elkészülnie? Feltétlenül adja meg az elérhetőségeit: nevét, telefonszámát, postázási-és számlázási címét. Amennyiben megadja telefonszámát, sikertelen levélküldés esetében fel tudom hívni. A csomag kiszállításakor is nagyon fontos, mert a futár Önre tud csörögni, hogy csomagja érkezett. Az adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek semmilyen esetben sem adjuk ki!

Mikorra kapom meg az árut? 
Ez mindig a megrendeléseink számától függ! Ha olyan terméket kér, ami gyorsan mevalósítható, akkor akár már másnapra is Önnél lehet a csomag. Általában néhány munkanapon belül, de erről bővebb információt írok a megrendelő levelére! 

Mit tegyek, ha nem kaptam válaszlevelet? 
Minden esetben figyelje a postafiókját, mert a Google.com, vagy a Yahoo.com levelező rendszerek a SPAM mappába teszik a leveleimet, így sok esetben ott nem is nézik meg, vagy véletlenül kitörlik. Ha ez sem segít, nyugodtan hívjon fel: 70-315-8555. 

Kaphatok-e mintadarabot a végleges rendelés előtt? 
Igen, természetesen! Egy-egy mintadarabot költségmentesen küldünk Önnek. Ha több darabról, illetve bővebb termék kínálatról van szó, akkor automatikusan nagykereskedelmi árakon juttatom el a megrendelőnek a kiválasztott ajándéktárgyakat. 

Mennyibe kerül a postai kiszállítás?

Ide kattintva egy részletes táblázatot talál.

Mennyi idő alatt hozza ki a csomagot a postafutár? 
A feladás dátumától számított 1 munkanap. Vagyis másnapra, ha nem jön közbe a hétvége. Erről minden esetben küldök értesítő E-mailt, hogy tudjon rá számítani.

Nem kérek számlát, csak nyugtát. Erre is van lehetőség? 
Igen, ebben az esetben mindig a megrendelés előtt pontosítsa, hogy készpénzes számlát, vagy nyugtát szeretne, mert utólag nem tudom módosítani. Ha az utalást választja, automatikusan számlát fogok írni Önnek.

Átutalással is fizethetek? 
Igen! Erről is még a megrendelés leadásakor értesítsen, mert teljesen más számlát kell kiállítanom. Az átutalási idő általában 8 munkanap. Ne feledje, hogy a megrendelést csak akkor küldöm el, ha a pénz beérkezett a számlánkra. Amennyiben nem azonos a számlatulajdonos neve, mint a megrendelőé, akkor ezt megjegyzésként jelezze nekem, illetve a közlemény rovatba írja be a megrendelő nevét, hogy be tudjam azonosítani! 

Személyesen is át tudom venni a megrendelést? 
Igen, erre is van lehetőség, egy előre egyeztetett időpontban. 
Ne feledje, hogy Székesfehérvár mellett, Zámolyon lakunk. Ha tehát a benzinköltség magasabb, mint a postaköltség, érdemesebb a postai küldeményt választania. :) 


Van kiskereskedelmi üzletük, ahol nyitvatartási időben kiszolgálnak? 
Nincs üzlethelyiségünk, webáruház jelleggel működünk. Személyesen csupán a megrendelés átvételére van lehetőség. 

Nagyobb mennyiség vásárlásakor kapok árkedvezményt? 
Igen, természetesen! Minden termékünk alatt megtalálja a sávos, darabszámnak megfelelő árlistát. Ha ennél nagyobb darabszámot szeretne vásárolni, akkor egyedi árajánlatot adunk. 

Külföldre is kiszállítják a csomagot? 
Igen, amennyiben a vevő előre átutalja a pénzt és vállalja a postaköltség összegét, ami országonként változó, nagyságrendileg: 6.000-10.000 Ft/csomag/max. 20 Kg. 

Van lehetőség külföldi Uniós számlára kérni az árut? 
Igen. Amennyiben Uniós tagországból kéri a számlát és rendelkezik Uniós adószámmal, akkor nettó áron állítjuk ki a számlát. Ha nem rendelkezik Uniós adószámmal, akkor a normál bruttó árakon lesz kiállítva a számla.